top of page

VEELGESTELDE VRAGEN

Heeft u een vraag over een reservering? Stel deze dan direct aan het betreffende restaurant.
Onderstaand hebben we de veelgestelde vragen voor u op een rijtje gezet.
Staat uw vraag er niet te tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier!


Klik op het   voor het antwoord op uw vraag

Algemeen

Ik heb een vraag over de faciliteiten bij een van de restaurants. Hiervoor gaat u naar de button restaurants en klik op het restaurant van uw keuze. Onder aan de restaurantpagina treft u de kop faciliteiten, bereikbaarheid met het openbaar vervoer, met de auto, de openingstijden en een verwijzing naar de allergenenkaart.

Met welke betaalmiddelen kan ik in de restaurants betalen? Bij alle restaurants kunt u contant, met pin, VISA, Eurocard/Mastercard en American Express betalen.

Accepteert Gauchos cadeaubonnen? Gauchos accetpeert de Gauchos dinercheque en de digitale Gauchos dinercheque.

Is mijn hond welkom bij Gauchos? Gauchos accepteert kleine honden op het terras. Omdat Gauchos een open keuken heeft mogen wij helaas geen honden in het restaurant accepteren.

Is er Wifi beschikbaar in alle restaurants? In alle restaurants kunt u gratis gebruik maken van Wifi. U kunt de medewerkers vragen naar de netwerknaam en het wachtwoord om hierop in te loggen.

Waar kan ik terecht met opmerkingen en klachten? U kunt via het bovenstaande formulier opmerkingen of klachten kenbaar maken. Ook kunt u een e-mail sturen naar het algemene e-mail adres: info@gauchos.nl. Wij streven ernaar om u zo snel mogelijk een reactie te geven.

Is mijn hond welkom bij Gauchos? Gauchos accepteert kleine honden op het terras. Omdat Gauchos een open keuken heeft mogen wij helaas geen honden in het restaurant accepteren.

Gauchos menu

Afhalen en bezorgen Gauchos@home

Is het mogelijk om eten af te halen? Afhalen kan bij alle Gauchos restaurants, mits de drukte het toelaat! Bestel telefonisch rechtstreeks bij het restaurant van uw keuze: Amsterdam Beethoven 020- 679 91 33 Amsterdam Centrum 020- 626 35 00 Amsterdam Spui 020-625 72 72 Breda 076-522 45 05 Den Haag 070- 360 31 54 Eindhoven 040-245 02 98 Maastricht 043-325 50 22 Rotterdam Aan de Maas 010- 484 55 21 Rotterdam Aan de Plas 010 461 38 55 Rotterdam centrum 010-412 9797 Utrecht 030-232 83 72

Kan ik ook eten laten thuisbezorgen? Het restaurant Amsterdam Spuistraat werkt nsamen met UberEats. Via UberEats is het mogelijk om een maaltijd te bestellen en thuis te laten bezorgen. De overige restaurants zijn hier niet bij aangesloten.

Reserveren

Ik wil reserveren, waar kan ik dat doen? U kunt via onze website reserveren via de link www.gauchosgrill.nl/reserveren of bel het restaurant. Dagelijks bereikbaar vanaf 15.00 uur. Klik op de button restaurants. Hier verschijnt een drop down menu. Klik op het restaurant naar keuze en bij contact vindt u a alle contactgegevens, telefoonnummer en e-mailadres.

Kan ik een specifieke tafel reserveren? U kunt uw voorkeur altijd toevoegen aan de reservering, maar we kunnen niets garanderen. Wel kunt u er vanuit gaan dat wij ons uiterste best doen om zoveel mogelijk rekening te houden met uw wensen.

Ik wil graag reserveren op het terras, kan dat? Plaatsnemen op het terras kan in overleg met de medewerk(st)ers in het restaurant, een reservering is niet mogelijk.

Ik wil graag reserveren voor een groep, kan dat? Gezellig dat u met een groep wilt komen! Dit is maatwerk, graag informeren wij u persoonlijk over de mogelijkheden per vestiging. Desgewenst kunt u voor uw gezelschap een speciaal menu samenstellen. Bel of stuur een e-mail naar het betreffende restaurant. Op onze website onder de button restaurants vindt u de contactgegevens van alle restaurants. Dagelijks is er iemand vanaf 15.00 uur aanwezig om u te woord te staan.

Hoe kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren? In de bevestigings e-mail die u ontvangt staat de tekst: » Klik hier om deze reservering nog aan te passen. Als u hierop klikt kunt u uw reservering annuleren. Wilt u wijzigingen aanbrengen? Dan verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met het restaurant.

Wat zijn de mogelijkheden als ik een allergie of dieet heb? Er zijn verschillende mogelijkheden. Wij verwijzen u graag naar de het allergenenmenu. Hier kunt u zelf bekijken welke allergenen de gerechten bevatten. Mochten er nog vragen zijn dan kunt u deze natuurlijk ook per e-mail voorleggen, dan kijken wij graag naar de mogelijkheden afgestemd op uw allergie of dieet.

Is het vlees van Gauchos halal? Op de vraag of het vlees halal is, moeten we helaas aangeven dat dit niet het geval is. Daarnaast worden de visgerechten en gegrilde groenten bereid op dezelfde grill als al onze vleesgerechten. Dit betekent dat gasten die alleen halal bereide gerechten van de grill wensen te eten, niet bij Gauchos kunnen dineren. Als alternatief staat er een vegetarische pasta op de menukaart. Deze wordt apart in een pan bereid en komt niet in aanraking komt met vlees of vis. Hoewel dit gerecht momenteel op onze aanbevolen kaart staat, kunnen we garanderen dat het permanent beschikbaar zal zijn. We zullen onze menukaart echter blijven vernieuwen en eventuele wijzigingen tijdig aankondigen.

CONTACT

Wij stellen uw mening zeer op prijs!

Wij zouden graag van u weten of u tevreden was over ons restaurant.

Heeft u klachten of tips, stuur ons dan een mail. Wij zullen zeker reageren.

Wij horen graag van u.


Via het contactformulier is het

niet mogelijk om te reserveren.
Wilt u reserveren klik dan onder

de button RESTAURANTS op de locatie naar keuze
of ga terug naar de GAUCHOS 

pagina en klik op de groene button. 
Is het tijdslot niet meer beschikbaar? 
Neem dan a.u.b. telefonisch contact

op met het betreffende restaurant,
zij informeren u graag over de mogelijkheden!



 

Bedankt voor uw reactie!
bottom of page